Woohooo !!

Asso jag hade sån himla tur, när jag kom till jobbet så kollade jag så klart efter mobil laddare direkt för hade fått för mig att jag sätt en förr på kontoret. Såklart smyger jag in å kikar å vad tror nu jag hittar? Jo EN IPHONE 4 laddare!! Gladare än gladaste var ju jag då såklart, satt nu får jag passa på att ladda när jag är på jobbet idag å imorgon för blir nog inge Enköping imorgon för Albin skulle på personal möte. Suck. Jobbet jobbet jobbet, haha. Jag då? Skoja, men ah får väl se när jag åker ut dit. Behöver dock ha laddaren å han förmodligen kläder men om han bara ska jobba hela tiden så är det inte så jätte kul för mig att bara sitta där ute nu när jag inte har någon bil ens att ta mig runt i. Så blir kanske hemma istället å hittar på något. Får se, får se. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0