Söndags middag

Varit en väldigt chill dag idag. Först vakna, äta lite lunch. Blev prata med Sofia i telefon i någon timme och efter det fick jag utbrott på mitt hår så valde att börja klippa mig lite själv, så himla slitet så behövdes verkligen. Så bestämde vi även att Sofia ska komma hit någon dag så ska hon få klippa mig mer ordentligt. Så kollade jag lite Pelle Svanslös hihi, till när jag klippte mig. Efter blev det fixa sig för middag med svärfar med sambo och Simon. Jätte trevligt, väldigt länge sen vi träffade dem nu så var jätte kul att få prata av sig lite och höra lite historier och så. Blev även lite prat om nya lägenheten dem har köpt, längtar tills den är klar. Ska bli så kul, super fräsch ! 

Nu har jag klippt Alva, en decimeter åkte av. Stor skillnad, hon blev super glad. Sen snart ska jag försöka hoppa in i duschen, måste få hjälp att plasta in mitt ben bara. Sen solsidan med lite dipp med familj. 

XOXO .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0