Snö? Vadå snö?

Första jag såg imorse var alla bilder på snö som alla la upp på instagram, jag ba va? Vadå snö? Det finns ingen snö haha! Kolla bara in här, hur fint väder som helst. 



Vill bara ut i det här vädret å inte bara ligga hemma som jag gör nu.. Får ångest av att sitta inne hela dagarna.. Som jag sa tidigare, är ju frisk i huvudet bara att benet gör ont så det suger att man måste sitta inne å ta det lugnt.. Å hade varit skönt å ha kryckor typ så man slapp gå så segt, men det är väl bra att man använder det så det får röra på sig liksom så man inte sitter stilla med det hela tiden. 

Pratat med Frida också nu om min header och bloggen, hon ska hjälpa mig så det känns skönt å få lite hjälp. Äntligen hihi men ska vara med den här gången så jag vet hur jag ska göra sen själv. 



XOXO . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0