Onsdag morgon?

Asso jag inser verkligen hur lost jag är.. När man jobbar som jag då och då, inga fasta tider eller dagar så känner man aldrig när det är vardag eller helg. Lite jobbigt faktiskt för det är skönt å känna det här att " ååh äntligen helg!" Nu vet man knappt vad det är för dag liksom. Men men, har precis ätit frukost å ska snart röra mig iväg mot jobbet. Kände att jag behövde dricka lite te nu innan så man blir lite varm å mysig när det är kallt väder. Å bara jag tänker så, så saknar jag sönder mig efter min prins.. Å blir nog inte förren imorgon jag träffar honom.. *suck* som tur är kan jag ladda mobilen idag på jobbet så den är full när jag drar så kan jag iaf smsa med honom. Men tror han också jobbar så blir ändå lite svårt. 

Nu ska jag iaf gå och byta om så jag hinner, lägger upp lite outfits bilder snart! Så fort jag är klart, hihi. 

XOXO . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0