nu försöker vi igen!

jag ska försöka ännu en gång att blogga lite för tycker det är lite kul att kunna göra det. och först å främst vill jag helst göra om bloggen. får se om jag lyckas med det bara, så får se hur det går. kanske blir lite då och då bara men det får duga. Har ju lite mer tid nu till att blogga och sådan, men får se om jag har något att skriva bara hehe. Men ska försöka att hitta på lite roliga saker, och att ha lite att skriva om. 
 
men just nu så är albin borta på innebandy cup i bollnäs med jobbet och ska bo på hotell så han är där och jag är här hemma med lina och kollar på riktig svenne tv. om man får säga så, varit lite depp idag för fick reda på lite som jag blev besviken över och hade hoppats på mera men vad ska man göra. 
 
ska jobba imorgon 14.00-21.15 imorgon och hade tänkt åka till enköping efterråt men fick hoppa in och jobba onsdag också så blir enköping på onsdag istället. kommer sakna sönder mig efter min prins som åkte tidigt imorse. Så det längtar jag till, men tror det är bra att få vara ifrån varandra lite så man får sakna varandra lite också. så kommer vara super mysigt att få träffa honom då. tänker att man måste ta vara på varje chans man får med varandra så jag njuter varje sekund med honom. my handy man, hihi. massa kärlek till honom.
 
babblat av mig lite nu här å berättat lite, men får se om jag skriver något mer idag. annars imorgon, men lina kommer sova kvar här som känns jätte skönt för mig för hatar att sova ensam. Så det känns väldigt bra, och tror båda behövde varandra idag. så love to you lina.





 
XOXO .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0