Not My day

Ja har inte skrivit något på några timmar pga att jag haft fullt upp.. Var kvar lite extra på jobbet för ville inte åka hem för var ensam å det var länge till jag skulle till Albins syster Sara. Men sen så på vägen hem så cyklade jag den vanliga vägen som jag alltid tar till å från jobbet.  Så ska jag svänga in vid le per eller vad det heter så känner jag ju hur jag är på väg att ramla. Så ramlar jag å fort upp igen såklart eftersom det är någrasom stannar å frågar hur det gick oxh så. Sen gör det såklart skit ont! Så cyklar jag hem, å tar av mig byxorna å det blöder rätt rejält. Och så ringer pappa å Carina så skjutsade dem mig till när akuten så gick vi in osv så sa dem att dem var tvungna att sy. Det blev 5 stygn å allt tog cirkus 2 timmar ifrån vi kom till vi åkte hem så det gick jätte fort. Riktigt bra folk som jobbade där också ! Riktigt plus för när akuten. 





XOXO . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0