Lördag

Ja blev inge mer inlägg igår, hade fullt upp med annat så tänkte skriva lite nu istället. 

Det blev tacos hos Eriksson som vi alla hjälptes åt med och sen vid 6 kom syskonen med respektive och jag fick vara viccans vilket jag var väldigt glad för! Vi åt å smackade å hade super trevligt, blev även våran morots kaka efteråt som var as god, dock var jag så mätt så kunde inte äta så mycket. Sen körde vi lite lekar då det blev black Jack med dricka till. Hur kul som helst, och vid den tiden kom även mörk och gjorde oss sällskap, super kul! Sen när dem äldre drog till stationen kom totte och John och gjorde oss sällskap. Så himla kul å träffa gamla vänner. 

Så vill tacka alla för en jätte bra kväll och dag, behövde verkligen det där! Efter mina dagar hemma i sängen. 


XOXO . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0