frulle brulle

Det blev mysfrukost med lina, försöker bli lite nyttig nu för tiden för vill komma mer i form som alla andra som upptaterar sina instagram med alla träningsbilder. Det är som min pojkväns syster sa, alla tränings bilder våldtar en på instagram. Överallt, och strong is the new skinny. Så jag vill också försöka och sluta äta allt onödigt, extra kvällmackor bara för att det är gott och inte äta chips och godis på vardagar. Så nu fan måste man försöka, blev lite smalare innan jag åkte till barcelona för att man sluta äta allt onödigt och inte unnade sig onyttigt varje dag. Så ska försöka komma in i det igen, inte det lättaste men får försöka ! och även såklart börja träna igen. Har man viljan klarar man allt.
 
Men iaf, sitter och kollar "letters to juliet" med lina och ska snart börja fixa matlåda till imorgon och lunch för idag. Hon ska dra på risk ettan och jag jobbet, å håller på att dö. för min mobil håller på att dö och jag har ingen laddare för den ligger i enköping så kommer få gå utan mobil idag och imorgon och det suger.. har ju mobilen i princip hela tiden, instagram liksom!! haha och såklart alla kärleks sms till min prins.
 
så just nu är jag så kärleks full man kan bli så massa kärlek till er alla. 
 
love. XOXO .
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0