Filmkväll

Igår kväll blev det att både jag och Albin åkte hem till mig, träffade Frida en snabbis sen hämtade svedh och mörk upp mig så åkte vi hem till mig och hade lite filmkväll. Blev lite prat å så såg vi någon film med Johnny Depp ifrån 2009, jätte bra! Ska kolla vad den heter så ska jag skriva ut så får ni kolla på den! 

Nu ligger vi iaf i sängen och kollar på någon film jag inte fattar ett skit i, helt konstig.. Så roligare att blogga. Sen får jag se vad dagen bjuder på, Viccan frågade om jag ville komma över och ha myskväll med henne och Frida. Men får se om jag ska köra en bil till Enköping idag eller inte, hade varit super mysigt annars. 


Frukosten - ett ägg, bacon och ett glas smoothie. 

XOXO . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0