Still turn to you

ja nu är klockan väldigt sen för att skriva sitt första inlägg för dagen men det spelar nog ingen roll. Blir mer att kolla på imorgon då om man ska se det positivt! Men den här dagen har varit väldigt bra och det känns jätte bra och det är sjukt att det redan är fredag imorgon igen. Som sagt, tiden går lite för fort.
 
Dagen började med att jag först vaknade upp med jordens finaste människa och låg och kollade film, sminkade osv. allt på en gång bara för att man måste ju ta vara på den tid man har. Sen blev det vandra till praktiken så jag var där till tio i tio ungefär. Då blev det först småprata lite sen lägga i en utväxt färg och sedan en annan i längderna på camilla. Blev väldigt bra, hon passar ju i allt som sagt var och önskar jag också vågade prova så mycket som hon gör/gort. Och hon fyller år imorgon så får skriva Grattis i förskott igen. Sen blev det sopa lite, kolla lite varor, tvätta angelicas kunds hår, gå å köpa mat osv osv. Sen vid 15 hade jag en damklippning, as gullig tjej! var klar ett tag innan fyra och då kollade jag på lite kniv klippning å lite smått och gott. Sen va camilla så snäll att hon la i en sunlights på mig innan hon gick hem. Så var så himla skönt å bli ompysslad och petra fick hjälpa mig att tvätta ur och passade på att göra lite huvudmassage och hur skönt var inte det!! gudomligt. Blev riktigt nöjd över resultatet, det går inte att göra mer och slita så lite som möjligt. Sen klippte jag mig själv lite också som verkligen behövdes, dock måste jag klippa mycket mer men det får bli en annan gång.
Sen var jag så duktig så jag tog mig till gymmet, dock bara i ca 1 timme. Men bättre det än inget, så känns bra iaf. Och då var det nästa sak man var tvungen att göra, handla. Fick springa in på ica en snabbis och handla det som behövdes för tacos. Sen blev det väl ah mys middag eller ja vad jag ska kalla det, men älsklingen. och nu ligger jag då här i sängen med två datorer och försöker göra massa saker på samma gång.. höhö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0