sorry sorry sorry

nu har det blivit dåligt med bloggande iaf, men har inte orkat och inte kännt att jag haft tid till det. Men i fredags blev det stockholm, dock tidig hemgång men det funkade ändå. Roligt så länge det varade. Sen lördagen blev det vakna upp och var väl inte direkt på topp men vem kan vara det efter en kväll med mycket av det goda? svårt. Men tog mig ur sängen och gick med albin ner på stan och mötte hans pappa sen gick och kollade kläder åt honom. Sen knivsta en snabbis innan vi lånade bilen till enköping. Där vi bytte albins Supra mot en golf, året runt bil YEEEYYH!!. Sen blev det hem och sov för min del, var så himla trött så slocknade direkt. Sen söndag var väldigt enkel också, vakna sen tog oss till knivsta och lämnade av däck sen käka med hans pappa och sedan hämta upp mackan och natta för att dra till gävle och hämta fälgar albin köpt till nya bilen. Väldigt nice! Sen bara hem och plugga lite.
 
Idag blev det skola och sedan hem en stund och kolla igenom lite plugg och sedan gymmet med viccan. Hård pass som jag måste börja göra bra oftare! Sen nu hemma igen och ätit och pluggar. så mysmys på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0