i'm back?..

ja jag har då funderat på det här med att kanske försöka börja blogga lite igen.. inte riktigt min grej för tycker väl inte riktigt jag har tid men men. värt ett försök? så ah.. blir väl att man kommer på lite ideer när man bara sitter och inte gör någonting.

har svårt att skriva när man inte gjort det på långe, man liksom typ glömmer? men men, ska försöka att komma tillbaka i det här och att ha något att skriva om känns också lite kul men kommer nog kunna trycka in lite frisör grejor så man kan se hur jag utvecklas. Har nämnligen gesäll/delprov om två månader exakt imorgon och kommer "plugga" en hel del till det. eller ja plugga är väl inte riktigt rätt ord men öva och plugga lite teori. mer info senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0