Friday, Friday everybody drinks on Friday

ja då sitter jag i sängen med älsklingen, han är nyklippt och fin. Så min dag har varit bra och lite mindre bra men just nu mysig. Sitter som ett gammalt par med varsin dator i knät och har täcke på sig. Och båda  siter och kollar på sina grejor, han kollar bilar m.m om det och jag bloggar osv. Kärlek på riktigt alltså, sen tänkte jag börja sminka mig nu så jag har det klart sen börja välja kläder och ta en drink med mamsen, JJ och älsklingen innan jag drar vidare till viccan, som ni ser så ändrades planera lite ifrån hur det skulle bli men det skiter vi i varför. Men sen som sagt blir det sthlm ikväll med fina tjejer och middag innan med bål och grejor hos Viccan. Så WOOOOHHH på er för ikväll, kärlek till alla mina vänner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0