vafan elvira.. kom nu

 
sitter och kollar på topp modell och dem pratar om att ta hand om sig själv, sin hud och  tänka på vad man äter o.sv. Fick mig verkligen att tänka, jag måste börja skärpa mig på riktigt nu och träna framför allt. Svåraste biten är ju att komma igång men får fan göra så jag får en ordentligt spark ibaken så jag hinner. Ska försöka skaffa mig en riktigt dunder kropp som man trivs i och som passar till studenten. så nu blir det 9 månader och sedan ska man vara på topp! ska verkligen försöka, efter lördag då jag varit på middag hos min låtsas mormor och morfar så ska jag försöka börja äta ordentligt å tänka på vad jag äter. och såklart börja träna och sova ordentligt så man orkar med skola, jobb, träning. sen som en annan bloggare säger, man hinner om man väljer att prioritera det.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0