tjena tjena mitt bena

en dag som idag får mig verkligen att känna mig som den sämsta.. för först gick jag upp imorse, var surig direkt för albin var så seg ur sängen (dåligt samvete för det), sen skolan då jag var helt äcklig och inte orkade göra något eftersom typ det mesta av min glöd är borta just nu för frisör yrket och hade ändå ingen kund. Sen blev det plugga plugga plugga. tror alla i klassen pluggade helt galet mycket och inte bara idag då. Sen så blev det PROV, nervöst som fan.. men det kändes faktiskt helt okej, mycket bättre än förra provet iaf och bara det känns bra för mig. nöjd iaf. Sen prat med alla i klassen om hur det gick för dem, (som man alltid gör efter prov, höhö) sen hem å pussa på prinsen någon minut innan det blev skjuts till nästa ställe. JOBBET. 15.30-22.15, inte överdrivet långt pass men efter en dag i skolan innan och prov som man har spänt sig för så blir man ganska trött och speciellt eftersom vädret inte heller drar upp humöret. Fast något som var positivt var iaf att det var jätte mycket folk och mycket att göra idag så dagen gick faktiskt väldigt fort! skönt skönt. Sen kom min prins i sin röda flamma och hämtade mig och var lite översocial så fick sätta mig i brorsans rum ett tag och babbla av mig lite och tror han också var lite babbel sugen av sig så det var skönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0