sliten tjej

 
jag bara sitter här och känner mig verkligen förlamad i kroppen. så himlta trött i varendra liten muskel i kroppen, sjukt. jag vet inte om det är för att man nästan hela tiden gör saker och sover för lite eller om man bara är lat i allmänhet? för min del är det nog bara lat i allmänhet, att kroppen inte är lika pigg och vältränad som för några månaders sen.
 
Men idag blir det iaf klippa viccan nu klockan 15.15 och sedan kommer lina klockan 16.05, så blir kund på kund. men ska bli riktigt kul faktiskt. två nära vänner och få prata av oss lite, behövs. så den här dagen blir nog också ganska lång kan jag tänka mig. skulle behöva ta en power nap för att piggna till lite och orka med kvällen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0