SKOLFOTO

ja imorgon är det då skolfoto, HATAR SKOLFOTO.. lyckas aldrig bli bra på bild, hatar att vara med på bild. och vafan ska man ha på sig? såg ettorna idag i skolan och dem skulle ha skol foto, två tjejer hade likadan tröja, ROLIGT! shit va jobbigt, och jag har inte ens en susning om vad jag ska ha på mig och jag får spader.. måste gå upp tidigt, duscha, välja kläder, sminka mig (som alltid blir fel när det måste blir rätt), gå till skolan, locka eller platta håret? ja men då, har man säkert hunnit blivit svettig, blöt, äcklig, sur, irriterad, viljat dö och är lagom less på livet. YEEEHY..
 
förra året, åter igen.. jag hatar skolfoto..
 
Sen blir det iaf ner på stan lämna in min löne check och sedan dra mig mot sallongen, eftersom det är torsdag imorgon. Sen vid 3 kommer viccan, klippa henne sen vid 4 kommer lina. lite lagom sådär, kommer ha saker att göra hela dagen och hur bra å skönt är inte det? awesome.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0