house

 
nu ligger jag i soffan och väntar på att älsklingen ska komma hem, städat rummet nästan helt klart och skulle vilja vara vaken och se hans min men får nog missa det.. behöver kolla igenom provet lite mer sen sova för att orka morgon dagen. kund pass på morgonen sen prov och sedan hem och hämta gjejor och sedan ta mig till valsätra.
Sen på torsdag blir det en skön dag, skolfoto sen klippa viccan och sedan lina och när jag kommer hem sen blir det träffa mammi och tvätta. och om jag pallar som jag förmodligen inte kommer men om så blir det kanske lite realise party på BJ också.
 
blev ett skönt bad också för att slappna av lite, hur skönt är det inte att bada? älskart. Vill tillbaka till mitt lite mindre, smalare jag. Varför mår man så mycket bättre smal?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0