Gesäll prov

Ja godmorgon på er alla i det här kalla höst vädret, bara jag som är less på regn, kyla å mörkt redan? Men men, bara gilla läget. Idag blev det gå tidigare till skolan pga av att nu vid 9 så skulle det komma någon å prata om vårt gesäll prov vi ska ha i vår. Lite vad man ska tänka på och nog bara prata allmänt om det. Ska bli intressant faktiskt, även fast jag inte vet än om jag ska göra det eller inte. Återstår att se, vet inte vad det blir efter skolan än. Vem vill inte ut å resa efter skolan liksom? Eller börja jobba å tjäna pengar? Eller kanske flytta hemifrån å få komma in i vuxenlivet. Många olika planer som åker runt i ens huvud, sen får man ju se vart man står då, förhoppningsvis å förmodligen så har jag fortfarande pojkvän (världens bästa) å vill göra så mycket med han så kanske blir göra allt med han om inte vill man kanske göra annat för att gå vidare å leva livet.

(OBS, osminkad än så länge)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0