TYSTVITTNE

 
sitter i soffan och kollar på tyst vittne, inget avsnitt jag sätt så det va tur iaf för finns typ inget på tv. dock ensamt men skönt, hade dock lite andra planer i mitt huvud först men så blev det inte. Men som dem flesta vet älskar jag film så gör inget för min del, förutom att jag är hungirg/sugen på något jämt och ständigt och det är pain när man är hemma eftersom det alltid finns något man kan tänka sig, tex mackor.. LOVE IT. ska nog försöka köra nyktert ett tag dessutom, för att satsa mer på träningen, iaf nu till en början. Men vet inte om jag ska vänta tills jag börjar på riktigt eller om jag ska börja redan nu med det, känns ju lite tråkigt att köra nyktert eftersom alla andra kör på och vill ju inte direkt sitta hemma själv, även fast jag kan ha kul utan men ah. ni förstår nog hur jag tänker och menar.
 
 
sitter och tänker på lite allt möjligt men det finns en person som ligger högst upp just nu som jag är lite eller ganska mycket avundsjuk på. vill också liksom, verkar så himla kul och ah vill inte säga för mycket. vill ha så mycket som andra har och vill va så mycket, så svårt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0