tummen upp för amir!

sitter och läser amirs blogg, läser den knappt längre för läser inte någras men råkade just idag (nu) gå in på den och rulla ner lite. jag brukar oftast kolla på bilderna så jag förstår om ni inte tycker min blogg är den roligate eftersom det är mest text och dock väldigt liten som SKA ändras snart. Men jag fastnade iaf för ett inlägg så himla mycket och han har så JÄVLA RÄTT i det han säger, jag vill inte heller kallas rasist eller så för det är jag verkligen inte. kommer ta upp lite av det han också tar upp för det är verkligen så rätt i mitt huvud, förstår förstås att alla tycker olika.
 
1. jag tycker det är fel att vi som är svenska och bor i sverige inte ens får sjunga våran national sång någon gång ibland för vissta tycker det är rasisitskt. Men vi bor faktsikt i sverige nu och den låten har levt i sverige väldigt väldigt länge.
 
2. att vi som är svenskar inte ens får fläsk kött i vissa skolor längre, jag har faktiskt rätt att ta upp det här eftersom JAG SJÄLV gått i en sådan skola som tog bort den för det var så mycket muslimer. Visst om dem vill lägga till att ha kyckling korv brevid våran krov, men att ta bort våran och att vi ska behöva äta deras? visst vårat å deras blir ju också fel, men det som vi är uppväxta med om jag omformulerar mig så.
 
3. och det nya, att ha bönut rop. som amir säger visst det stör inte mig men om EN moske får igenom det kommer ju ALLA vilja ha det och det är faktiskt fortfarande sverige och vi har fått ändra så himla mycket för dem redan. Sverige är faktiskt sverige och vi är väldigt snälla som tar in så många flyktingar och så för det är många länder som inte gör det. Och då ska man inte komma och försöka ändra vårat för att få deras, som sagt vi är i sverige nu där det är helt naturligt. Om det hade varit ge och ta, visst då hade jag inte ens tänkt på det men nu så gör jag faktiskt det.
 
 
http://www.gaybloggen.com/2012/10/02/svenskar-backar-muslimer-gar-framat/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0