skulle berätta..

 
jag skrev igår att jag skulle skriva om helgen och så, eftersom jag varit så dålig på att blogga. så lite snabbt då.
 
Torsdag : salongen sen blev det BJ med trevligt folk !  först salongen sen hem och träffa mamma å JJ och åt. sen blev det börja kröka lite med nattis och mörk. Sen stationen och sen BJ, man träffade väldigt mycket folk man inte träffat på riktigt länge så det var riktigt kul !
 
Fredag : vi var ju lediga eftersom lärare hade studie dag, så blev till salongen och först fixa linas hår + löshår, sen hjälpa angelica med en kund och efter det kom viktoria zansobar och så klippte jag henne. väldigt trevligt och praten behövdes ! efter det blev det hem och kollade film och deckade klockan 11.
 
Lördag : blev upp och kollade lite film och mös med pojken och umgicks lite med mamma å jj, innan det var dax för kalas! så då bar det av åt björklinge för att fixa min pappas sambos föräldrar (plats/extra mormor & morfar) för dem hade fyllt år så dem bjöd på mat. Alltid lika trevligt och gott, älskar släkt middagar, för man får alltid så himla god och mycket mat. ni som känner mig vet ju vilken tjockis jag är när det gäller mat. Sen blev det edenbergs först med frida och efter det Salu. träffade även där hur mycket folk som helst, älskar att träffa dem man inte träffat på hur länge som helst, mn blir verkligen så himla glad.
 
 
Söndag : blev en seg morgon i sängen innan det då var dax att åka till jobbet. så bbade jag till stängning och sen film innan jag gick och la mig.
 
måndag : skolan, lång dag som vanligt på måndagar, sen blev det ner på stan för att möta viccan och käka. det blev china river och sushi buffe, hur gott som helst! åt riktigt mycket, som vanligt haha. Men det var riktigt trevligt sen hem och ha film mys med älsklingen.
 
Tisdag : skolan och sen direkt till jobbet. så dagen blev väldigt lång så deckade väl typ direkt när jag kom hem, så sjukt skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0