Så jävla hemskt

juste jag har glömt att berätta !  Igår när jag och albin skulle åka till knivsta så åkter vi vid polishuset mot efyran. så ser vi att bilarna kör lite konstigt en bit framför oss. så ser vi att något ligger på vägen, jag trodde det var en katt som hade fångat en fågel eller mus först. Men sen när vi kommit närmare ser vi att det är en katt som blivit överkörd.. det var så sjukt hemskt att åka förbi där, låg blod runt hela kroppen och det måste gjort så himla ont. den låg liksom där och led och hade dödsryck eller för att det gjorde så ont och att den inte kom någonstans. den måste blivit påkörd över magen satt den bara kunde ligga där.. vi var nära på att stanna men såg att en annan man skulle göra det så vi fortsatte, men hoppas verkligen det var någon som kom å tog bort den och dödade katten så den slapp lida. och det värsta var att den hade ett gulligt rosa/rött halsband.. asso den där bilden sitter kvar i mitt huvud, trodde aldrig att det skulle vara så hemskt å se något sånt där. man blev helt chockad och fattade nästan inte vad som hänt, fick tårar i ögonen för det var så sjukt hemskt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0