måndag morgon

nu har jag varit dålig och inte bloggat på några dagar, sorry för det! men jag kan samman fatta helgen och det ni missat om det är så. Men nu sitter man då på svenska lektion, jag fattar inte att vi ska ha nationella i det här nästa termin eller snart. vi håller på med några dikter och rim och det är verkligen helt värdelöst och fattar inte vad vi ska få igenom med det här.jag förstår om man ska kunna vad krönika är och om man ska skriva en men det gjorde man liksom i etta, inte kommer jag ihåg vad som är vad nu och därför tycker jag man ska göra det igen. Mer värt med med sånt man kommer ha med sig i dagens läge, man håller inte på med sånt här längre, visst om det skulle vara med i svenska C men ah nu är det i svenska B och ah det är INGET för mig helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0