Helgen kortfattat med lite bilder

 
Torsdag : ja sista inlägget jag gjorde var i torsdags under praktiken, efter praktiken blev det fika med fina människor. sedan blev det äta på stan med frida innan vi drog till williams. Blev ändå tidig hemgång som skönt var!
Fredag : skolan och prova studenmössor, skit kul måste jag säga! man fick verkligen en bra känsla i magen och började längta ännu mer och fatta att det är snart! sen hem och möta älsklingen en stund innan det blev till bälinge med viccan för att käka lite å ta hand lite om varandra. Hur mysigt som helst. sen blev det möta mörk i stan för att ta oss till en lokalfest, eftersom vi alla tre jobbade på lördagen så blev det tidig hemgång.
Lördag : det blev tre timmars sömn innan det blev upp för att ta sig till jobbet, lagom trött tjej. Långt pass men kändes skönt att det var morgon passet. Sen övningsköra hem innan decka lite i soffan. Sen blev det upp och fixa sig innan vi skulle mötas runt 9 och dra på en förfest. HUR bra kväll som helst, skit bra för fest, bra drag på BJ och sen på vägen hem köpa kebab på rosa pantern och sen sova med prinsen.
Söndag : Skulle ha en hel dag med min prins, var så himla länge sen så jag tyckte det skulle passa. Blev mysa under dagen innan vi drog till knivsta en snabbis sen hängde vi med kim och tobbe tills vi hämtade upp felix och drog till baren baren. sen blev det lämna kim vid bussen och hem å kollade film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0