skynda,skynda

ligger halv död och kollar på tv i soffan, hur skönt som helst egentligen. Men ligger och tittar ut och inser att det är sol men ändå ganska grå himmel och det förstör hela skiten. Kommer det bli regn nu eller senare eller är det bara som det ser ut?

en timme och tio minuter kvar innan man bröjar nu då, känns bra. så ska sminka mig nu så jag får det klart, hann inte i morse. Sen vid halv fem blir det in till stan för att klippa alva, lite nervös men tror det kommer gå bra. Sen blir det möta upp albin och kanske kim för dem skulle köpa skidor. Så det ska bli kul och se. Sen blir det nog med dem hem och kolla skidkläderna till, sen gymmet. måste komma igång med träningen igen, inte gymmat på över en vecka nu. Men känner själv nu att jag verkligen måste, även fast jag känner så jämt. Men det blir säkert as bra. 

 tänkte lägga upp före och efter bild på mig när jag sminkat mig, sen kanske lägga upp outfit om jag hinner.


blivit mycket rundare i ansiktet igen, hatar att fettet tar och försvinner på så fel och konstiga ställen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0