Torsdag 15/3

Ja, tänkte försöka börja blogga lite igen. Kan bli svårt men ska försöka, idag blev det kundpass då jag och Sara färgade någon som hette Lenas hår. Hon blev jätte nöjd så det va kul å höra, efter skolan blev det till stan å kolla hår å häpnad eftersom dem har halva priset där nu innan dem stänger. Så shoppade på mig massa bra hårprodukter så fick även en locktång på köpet. As nice! Sen blev det till kameleont å sola innan det blev hem å hämta klipp grejor innan det blev ner på stan å möta Frida. Medans jag väntade på henne stötte jag på viktoria zansobar så det va väldigt trevligt. Nu är det ligga i soffan i chill kläder å kolla runt på lite dålig tv, allt bra börjar typ runt 6 så blir väl bättre snart. Senare blir det klippa Fridas mamma å sen senare hem å sova innan skolan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0