Släkt middag hos vicc

Ja sitter nu på bussen till viccan, eller ja är i lövstalöt nu. dem har släkt/födelsedags middag å lilla jag får vara med hihi. Ska bli as kul, sen blir det väl att vi börjar där med dem. Så tagga, tagga, tagga.

Dagen har varit helt underbar, började med att man vaknade upp å sen bara chillade galet i några timmar. Blev lunch ute på balkongen i solen, hur skönt som helst. Kan ju hoppas man blev lite brun av det. Känns så jävla skönt med sol och värme igen. Och tycker det är så kul att så fort solen kommer fram kommer alla människor också det. Sen drog vi ner på stan, jag Kim å Albin, efter ett tag kom weedström också men försvann ganska fort. Sen tbx till Albin innan jag drog hem, duschade å packade väskan för att sedan ta mig till viccan där jag är om 5 min. Så nu ska jag avsluta det här lite fint igenom att hoppas alla får en dunder kväll. För blir nog Inge mer inlägg för ska vara social.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0