Onsdag, praktik

Äntligen hemma igen, slut i hela kroppen och ont. När ska det gå över.. Orkar inte. Värsta neggo tjej känner jag, men ibland måste man få vara det.

Jaja, dagen hittills. Blev upp och duscha, fixa sig och gjorde stekt ägg och tog en actimel till frukost. Drog till praktiken så jag var där klockan 09.30 för hade kunde 10.00 då jag egentligen börjar. Så fick lägga i en toning på timmy, as bra grej måste jag säga för att täcka grott hår men ändå inte ta bort det. Riktigt ta uppfinning! Sen la jag i en toning till på en av Hannas kunder, sen kom ejja och jag klippte henne. Sen blev det en city sallad, AS god!! (nr.1 för er som vill testa å inte gjort det). Sen kom lille syrran så fixade jag lite slingor på henne, och sen hem. Så soffan nu innan det blir fixa käk och kanske dra och gymma. Vet dock inte om min höft skulle palla det, så får se om det blivit bättre. annars får jag väl köra hemma fast bara mage och lite rygg å stretcha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0