Onsdag, - fuskis

Jag är ledsen Frida, men nu har jag fuskat.. Vi borde vara med varandra hela tiden för att verkligen hålla oss. Men onsdagar är fan omöjliga för mig att var helt duktig. Å ingen träning blev det heller pga klippning till 9, får se om det finns tid imorgon. Hoppas hoppas. Redan massa ångest å ont i magen, inte okej fan. Vill verkligen klara mig, läser iaf en blogg som är as bra. Hon går på smothie dieten å hon gör mig verkligen inspirerad. Vill få samma inställning som henne å bli lika duktig, en blogg som den behöver man! I alla fall i mitt fall. Plus att hon är helt sjukt fin så man känner typ "vill också".

Ligger å kollar djungels drottning, dem är lite väl blåsta men ändå roligt. Sen BB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0