Kvälls chill på bryggan

Tänkte lägga ett snabbt litet inlägg såhär nu en tio min innan tolv. Det blev film med mamma och JJ, sen fick det bli en kvälls promis ner till Stadsparken där jag mötte upp mina två fina tjejer Frida och Viccan. Blev kvälls snack och gav Viccan "THE BIG NEWS", eller ja haha vad det nu är. Blev ah chill, sen så blev det hem till en nybäddad fin och mysig säng. Saknar dock lite sällskap för den är lite för stor för mig, men perfekt för två. Lite trångt och mysigt. Nu väntar jag på ett kvälls samtal, och ligger å funderar hur dagen blir imorgon. Kläder, kunder, tid o.s.v.. Sen sova, så ska fundera lite till fast i min ensamhet, så ciaooooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0