Klockan 18.51

Morsning korsning, sitter med viccan å kollar lite bigbrother just nu. Var å mötte henne nere på bryggan å tog ett litet prat om livet innan vi tog insivativet å gå hem till mig. Åt keso och avokado å nu sitter vi här. Klockan 20.45 ska vi möta Frida på centralen för att sedan ta oss till Williams. Blir att fira Albin ikväll, sen även någon till sa Frida. Sen hem å sova. Morgon dagen vet ni ju redan om eftersom jag redan skrivit vad som händer. Iaf första delen av dagen, tar resten imorgon.

Har ni känt den där känslan när ni köpt en present till någon, å ni vill bara ge den nununu. Och att ni lagt ner så mycket själ, energi och tid å vill bara se minen när den öppnar paket. Längtar tills jag ser din min, hoppas verkligen du blir glad för den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0