Hallööj bloggen

Tisdag igen, känns som en fredag fast ändå inte. Skulle ju ut å springa imorse egentligen men vaknade med typ som magknip så blev att jag låg kvar i sängen så länge jag kunde för hade jätte ont. Blev till skolan å fick lära mig en långhårs uppsättning. Helt okej fin får jag väl säga, den satt as bra med hårnålarna och sånt så tror Annika (min lärare i långhår) tyckte det va bra iaf.

Sen blev det hem å kolla på en vargfilm som inte var den bästa. Fixa sig lite för att sedan gå ner på stan å möta Frida för att äta å kolla lite. Hittade en jeans väst som köps imorgon under praktiken å kanske även ett par pilot brillor. Det blev buffé på china river, lika gott som vanligt. Blondhair har inte svarat idag även fast den borde om man tänker på presenten jag köpt haha. Nu ligger jag i sängen å mår illa som ett svin efter buffén. Kollar big brother 24/7 å kollar runt på lite bloggar om smala tjejer. Från å med idag, IDAG. Ska jag å Frida köra stenhårt med träningen å diet. Nyttig mat heter dieten haha, svår diet. Så nu kör vi tillsammans så hoppas det går bättre då, magaluf kroppen 2012 måste vara nice. Blickarna ska dras till oss tre när vi är där. Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0