Fuck it

Ja.. .. .. Vet inte riktigt vad jag ska skriva men fick värsta kicken att jag skulle skriva iaf. Just nu känns väl livet ganska tungt, no komments varför. Men allt suger å man blir bara så jävla less på allt. Känner att jag är en jävligt negativ person just nu, sorry about that. Skärpning nu Elvira.

Ja idag, blev upp med Frida brevid min sida. Gå till skolan å haft frisör lektion som gick piss, å TV4 kom å skulle göra något om frisör på fyris. Sen blev det hål å nu äckel bild. Hatar bild. Mest onödiga lektionen som finns. Efter det blir det gymmet som jag egentligen inte orkar. Men som sagt, vad hände med Beatch 2012? Måste satsa på träningen å maten å skolan å fuck it..

Dålig dag. Om jag har tur kommer iaf en bra vän å håller mig sällskap ikväll å kanske även sover över. Hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0