Dumma, dumma mig..

Jag känner mig som världens sämsta just nu, blev skolan där mitt hår fick lite glans men måste lägga i folie slungor för att det ska bli bra. Får bli en annan tisdag eller något. För lite info kommer senare om det. Sen ner på stan med Hannah där vi köpte present å mötte upp Kajsa. Sen gick vi till coffee house by Georgs (eller hur det stavas).Hannah skulle käka innan hennes pass började, så fick smaka av hennes mat, å det är där ångesten börjar komma in. Sen va jag där ett tag då jag väntade på Frida för att möta henne en stund innan hon skulle jobba. Sen Nordea för att fixa lite grejor och sen hem. Egentligen skulle gymmet ligga imellan där någonstans men hade varken lust eller ork till det.. Allt börjar komma tillbaka, på så sätt är det bra att jag får ångest så jag börjar ta tag i allt igen. Mår bara sämre av att ha det så här. Imorgon blir det iaf skolan sen doktorn 11.00 å gymmet efter. Inget val. Ett måste. Å då måste jag faktiskt ta tag i det här.. Kollar smala tjejer å försöker men det är verkligen svårt i början, å att få bort godis suget. Eller ja i mitt fall mat sug, godis och mat sug är lika jobbigt dock.

Man får tänka att det fortfarande bara är dag 2 satt det kommer bli bättre sen. Får inte ge upp, blir nog keso eller kesella med avokado till middag. Känns mycket bättre när man kan bestämma mat å mål själv. Bästa med helgen, och såklart att man är ledig. Hihi. Hemlis om det än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0