Dag 1 - kära dagbok

Onsdag. Praktik, som alltid på onsdagar. Ställde klockan på 7 imorse å även fast det va fint väder å sol orkade inte benen röra på sig gå upp. Blev upp 8, duscha, äta frukost å fixa mig. Så himla lat tjej. Sen kändes det ju surt att gå till praktiken eftersom hela skolan är ledig idag å egentligen våran klass också men eftersom vi har praktik känns det pinsamt å ringa och säga att man inte kommer. Så tog mig hit ändå å nu har jag precis ätit lunch å innan har jag lagt i en toning i camillas hår å fixat tvätt osv. Om en timme kommer min nästa kund å sen en halv 4. Och ikväll kommer casper och sussane över och ville bli klippta också, så fullt upp idag.

Men idag är dag ett på min diet å mitt "nya liv". Jag hoppas det går lika bra för Frida som för mig, ska höra med henne snart. Tänkte ut å springa ikväll men får se om jag hinner men hinner inte imorgon bitti sen heller så det är synd. Så blir nog ett måste ikväll ändå. Men sen blir det verkligen att komma igång med träningen igen men imorgon fyller ju prinsen år så då vet jag inte om det finns tid. Men hoppas på att komma in i någon slags rutin snart, sen vill jag komma in i tränandet igen för då blir det liksom att man gör det av sig själv.

Kom nyss på att jag va tvungen att gå å ta ut pengar å köpa min jeans väst som jag la undan igår. Jippie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0