LÅNG DAG - 08.30-17.15

ja idag har det varit en riktigt frisör dag, första lektionen fick vi slinga så här är lite bilder. Första slingorna blev inte så jätte bra men det blev bättre och bättre hela tiden som tur var och resultatet blev jätte bra tycker jag. Det blev även kund på eftermiddagen för min del, och det gick också bra. Det var en herrklippning som inte var så jätte svår, som tur var ! Sen direkt när jag kom hem så blev det klippa igen, fast en bekant såklart med hennes lilla söta vän. men det var jätte nice, pengar är aldrig fel !



Sen så hade vi en liten bild lektion också, som ni ser kanske inte den roligaste lektionen speciellt när man inte harn ågon fantasi.. sen outfit




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill färga mitt hår brunt och har blont just nu. Visst ska jag färga det rödaktigt först för att få tillbaka pigmenten i håret?? Men tänkte att jag skulle kolla med dig först och hur rött ska man färga??? Lite panik. Har verkligen inte råd att gå till frisören just nu ....

2011-09-24 @ 00:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0