vad ska man säga?

ja nu har jag inte bloggat på två dagar igen, i lördags blev det sola, träna och fest. festen var kul men som alltid blir det något kaos, iaf för min del även fast inte jag gör något själv.. sen igår blev det bara ligga i soffan hela dagen och kolla film för orkade/ville inte göra något annat.

Nya tag, den här veckan ska jag satsa på träningen. ska försöka att träna 5 dagar så som jag gjorde förr, nu när man inte måste sätta sig och plugga efter skolan tänker jag lägga ner tiden på att träna istället. vill ha resultat plus att man får huvudet på andra tankar. lina kanske sover här någon dag så det ska bli skönt om det blir så, 

idag - ja ska till syncentralen vid 11 så sket i att gå på första lektionen för hade ändå behövt gått ifrån den så gav mig lite extra sovmorgon istället. sen lyssna på redovisningar och sen ska ju den nya kursen börja, jag vet inte om det är under samma tid som den andra lektionen var eller om dem bytt något eller så men det får jag ta reda på när jag kommer till skolan. Ska ju nämligen börja på psykologi B nu, eftersom jag hade A ifrån när vi började till sista lektionen i fredags. Dock inte fått reda på om jag fått G än men det kommer nog snart. Sen efter skolan blir det direkt till gymmet och köra en omgång, måste nog börja följa mitt schema igen. För man kan inte träna alla kroppsdelar varje dag så får dela upp det och det har jag gjort på mitt schema för gjorde det när jag tränade 4-5 gånger iveckan. sen blir det bara hem duscha och lägga sig i soffan igen å sova.

någon som vill fika blogg? skulle få mitt sug till att blogga lite större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0