torsdag - godnatt

ja nu börjar jag då bli trött och har fixat mig för sängen så tänker lägga mig och sova nu för börjar halv 9 imorgon bitti, inte så roligt men hur skönt är det inte då att det äntligen är fredag. Tiden går så sjukt fort hela tiden, på ett sätt är det ju bra men det är lite tråkigt också för kändes ju fan som att det var jul nyss när man tänker efter men nej det var faktiskt ett år sen. Och tänk så mycket som kan hända på ett år, jag har förlorat en hel del vänner, jag har fått en del nya vänner också. Många sjukt bra, t.ex. magaluf grabbarna, riktiga ögonstenar allihopa. Jag börjar prata som att det är nytt år snart fast det är typ två månader kvar, men det känns helt sjukt. Idag är det liksom en månad kvar till julafton liksom, tänk EN MÅNAD! sen bara någon vecka efter är det nyår sen, redan börjat planerat lite. Nu tycker ni säkert att jag är tidig och så men har faktiskt bara bestämt att jag ska vara med lina i år igen och nog snacka ihop oss med några tjejer och ha middag som förra året sen ut. Men det blir nog riktigt kul skulle jag tro, man ska inte ha för höga förhoppningar för det brukar dem flesta ha och då blir det inte bra. Men jag har inte höga, tycker bara det ska bli kul. Sen bli det 2012, tiden går helt sjukt fort.. Jag tyckte det kändes konstigt att börja skriva 2011 och snart måste man skriva 2012. Och själva klockslagen går också helt fort, nyss var klockan 11 och nu 12 redan, inte okej.. Ålders nojja som sofia säger haha. Men ska sova nu och hoppas på att jag blir friskare imorgon så jag kan sola, men det är jag lite tveksam på för börjar nya hela tiden nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0