torsdag - Fired up

sitter då och kollar på fired up - cheerlider film. Den är bra hittills, handlar om två kåta killar men som ena blir kär o.s.v. ni fattar, idag har jag inte haft så mycket och skriva om och det är lite tråkigt måste jag säga. Känner mig bara tjock och ful idag satt man har ingen lust på samma sätt. Imorgon blir det fixa heddas hår på frisör lektionen sen får jag se vad jag ska göra på kvällen för har inte riktigt bestämt mig än. Blir nog lugnt iaf, och sen på lördag blir det stockholm på dagen med mamma och jonas. Sen på kvällen blir det träffa lina och ha myys pys. Men kanske skriver något mer innan jag lägger mig men ska kolla tv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0