torsdag - halv åtta hos mig mamma

nu har jag mamma och jonas varit och handlat och börjat fixa maten. Det blir hassebax potatis och kontletter med olika såser, kommer bli hur gott som helst. Hade planerat att gå på spinning med sofia idag men fick inte för mamma för börjar bli sjuk.. Så får bli en ångest kväll helt enkelt men ska till stockholm på lördag och då vill jag vara frisk. Men får tjuv träna lite hemma med sittupps och lite sånt, för annars kommer nog hjärtan få spader.

Sitter och kollar halv åtta hos mig från tidigare dagar i veckan och det finns en som är ganska lik mamma min, massa på hennes jobb hade sätt lite snabbt först och trodde det var hon sen såg dom att det var någon från enköping eftersom dem är där den här veckan.

Ska dra och kolla till maten nu och om dem behöver hjälp, mys-pys !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0