tisdag - T som i Tintin

Eftersom jag bara har en lektion på tisdagar blev det till skolan lyssna på redovisningar sen hem. Pratade också massa med Sofia, behövde höra hennes åsikt. Tur att jag har dig hjärtat, haha. Måste också säga att jag älskar min klass, så himla skönt att det är många tjejer och att alla verkligen kan prata med alla om man vill och behöver det. man behöver aldrig vara rädd för att säga något för finns alltid någon som förstår och stöttar en, å tror faktiskt ingen skulle säga något heller. Men måste även säga att jag är glad att vi iaf har en kille i klassen, hade var roligt med flera för man saknar det men bättre en än ingen. Shit va jag bablar på nu alltså..

Från början. hade bara en lektion idag så blev cykla till den sen cykla hem, varit hemma kanske hen halv timme nu. Satte precis på Tintin så tänkte kolla på den och efter det blir det fixa någon nyttig lunch, för var verkligen inte hungrig halv vid 11 så blev ingen matätning i skolan. Efter lunch sen någon gång kommer syster min hem för att bli klippt. Och efter det blir det dra till gymmet och sedan hem och slappa. Funderar på att be lina komma hit och sova här för börjar ju inte förns 11 imorgon eftersom det är praktik och då blir det skönt för henne också att man inte måste upp jätte tidigt men får se hur det blir med den saken.

dagens outfit var bara chillig - jenas, svart t-shirt och svart huvtröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0