tisdag - lunch




Det blev två stekta ägg som jag gjorde halvt som en omelett sen med tomat och skinka till och vatten. Kanske inte ser så gott ut men blev väldigt mätt och det var faktiskt väldigt gott. Känner att de var en bra lunch, det är kanske runt 200-250 kalorier. sen vet jag inte om ni vet att jag dricker aktimell till frukost, varje morgon. jätte bra för magen och god! så den rekomenderas verkligen, sitter fortfarnade och kollar på Tintin. Blev en lång paus för pratade med sofia i telefon i någon timme tror jag det blev, väldigt skönt å trevligt. som jag sa tidigare, eller fått för mig att jag sagt iaf så är det skönt att smsa eller prata med folk i telefon. men nu ska jag fortsätta kolla filmen för har lite huvudvärk dessutom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0