tisdag - hur kommer det sig?

jag förstår inte varför man alltid vill bli något man inte är eller vara någon man inte är. varför vill man se ut på ett sätt men att man i själva verket ser ut på ett helt annat sätt. Förstår mig inte på världen ibland, den är så konstig. Och varför är jag sjuk? bara för att jag är sjuk vill jag träna och sola, men att man annars är så lat satt man nästan inte orkar. Och av att jag inte tränar får man ångest varje gång man stoppar något i munnen, och söt suget är ju inte direkt borta men ska jobba bort det. Läser ju en blogg så ska ta lite tips därifrån, t.ex. att äta apelsiner på kvällen om man blir sugen för det är inte onyttigt och inte så mycket kalorier och mättar väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0