tisdag - det som inte dödar dig, stärker dig.

jag vet inte vad som flyger runt i mitt huvud men jag känner mig stärkt av allt jag varit med om. Som man säger, det som inte dödar stärker. jag pratar med en person som får mig att tänka på alla saker som egentligen betyder något. Hur man ska vara som person mot andra och lite vem jag är och vill vara. Jag måste nog fundera lite mer på det innan jag kan bestämma mig men känns som att jag är på rätt väg iaf. Måste även säga att musik verkligen får en att känna känslor på riktigt, alla tankar blir liksom starkare och klarare. Snart är det jul men det har inte börjat snöa än, bara blivit fruktansvärt kallt. Jag ser mig framför mig när jag går upp ur sängen och drar bort gardinerna från mitt fönser och kollar ut och ser att det snöar. Känner lite nu att jag saknar snön, om det ändå ska vara kallt kan det även komma lite snö. Det är väldigt skönt att det inte är snö också eftersom inget blir blött och man behöver inte frysa om fötterna men just nu vill jag att det ska komma snö. När December börjat iaf, tycker jag. Då har det hunnit kommit lite innan julafton, för på julafton ska det vara snö och verkligen sådär mysigt som det ska vara på julen.


Jessie J - Who you are


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0