tisdag - ännu en dag

blev inget kvälls inlägg men skolan flöt på å efter det blev det gymmet. Gick hem, åt la mig i soffan och sen bara dog framför tvn. Dagen var precis som jag trodde den skulle vara, förutom att gymmet inte alls fick en att tänka på annat. man kände sig bara mer ensam, man behöver vara med någon eller sova för att få bort tankarna. så ringde lina, pratade i några timmar och det hjälpte. Glad att jag har dig gumman, måste bara säga det och jag finns alltid här för dig vad som än händer. "Friendship never ends" you know, jag älskar dig. säger det nog allt för sällan, men ska försöka bli bättre. Men vi tar oss igenom allt tillsamman älskling, det vet du att vi gör.


Kommentarer
Postat av: lina

glad att jag har dig också! jag älskar dig <3

2011-11-22 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0