söndag - virus ?

känner redan nu att jag egentligen inte orkar gå till skolan imorgon men att jag måste för har redovisningen. Vill bara ligga hemma i soffan och typ sova och friskna till, allt började ju med att jag fick ont i huvudet i några dagar sen kom förkylningen. Det blir ju inte bättre utan typ värre och nu ömmar min hårbotten och är lite små öm i huvudet hela tiden. Känns även som att jag har massa bulor i huvudet men kanske bara inbillning. Men mamma läste på face att det är flera som är förkylda och deras hud ömmar och lite små huvudvärk så antar att det är något jävla virus som går.. Jag orkar inte, vill ju vara frisk nu liksom. plus att jag har planer för hela veckan..

måndag: skolan sen åka hem till oscars lägenhet & kolla
tisdag: fixa mina naglar sen hem till farmor & farfar och klippa dem å äta god mat
onsdag: praktik sen den här kursen man måste gå för att få börja övnings köra
torsdag: skolan sen åka och klippa tre personer, vänner till familjen

Roligt om man är sjuk liksom, men vad gör man inte.. men jag hoppas iaf på att bli friskare så fort som möjligt. men får se vad det blir med den saken, orkar inte skriva mer för ömmar i nacken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0