onsdag - linas matkasse

då har man då ätit och äntligen satt signer i soffan, idag blev det linas mat kasse. Det var spageti och khorn eller hur de stavas, alltså som köttfärssås men med det ochmorötter istället.
Dagen, som alltid på onsdagar blir det praktik och sen hem till pappa. På praktiken idag gick tiden jätte fort och fick göra väldigt mycket olika saker. Fick julpynta, alltså sätta upp stjärnori alla fönstren sen fattades det en å linte andra grejor så fick springa två rundor på stan, ena gången fick jag sällskap av sofia en på min salongs dotter. Sen la jag i sunlight i mammas botten. Blev riktigt bra faktiskt, som alltid glömmer jag att ta före och efter bild.. men ska försöka bli bättre med det.


OBS!! Om någon vill klippa sig eller färga håret är det bara att säga till så kan vi bestämma en onsdag som passar.
klippning : 150kr
färgning: olika hur mycket hår och vad ni vill göra, blir ju billigare än hos vanlig frisör eftersom jag är elev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0