onsdag - fullt upp !!

idag på praktiken hade jag fullt upp ! Kom dit till 11 och precis utanför ungefär mötte jag nelly med company, sen när jag kom dit var det ganska lugnt. Gick runt och kollade lite innan jag klippte och la i sunlight på marie som jobbar där. Blev jätte fint ! sen gick jag och köpte en sån där färdig mat"låda" på ica ( hemköp kanske det var). Jätte god, kyckling curry - pasta. Sen gick jag ut och handlade jul klappar med Angelica, tur att hon hade med sig mig måste jag säga. Det blev tre stora kassar och en stor kartong som vi bar ner till hennes bild. Tror aldrig någon köpt så mycket grejor på BR på samma gång, dem blev helt chockade för vi hämtade mer och mer leksaker hela tiden. INGA små grejor heller. Folk måste kollat konstigt på oss när vi gick igenom stan.

Efter det hann jag bara sätta mig igen innan lina kom, då kollade vi och pratade vad vi skulle göra med hennes hår. Och en timme innan jag egentligen skulle gå bestämde vi oss för att lägga i en sunlight i botten, en /0,/8 & en /36. Blev faktiskt helt okej färg, det kommer bli jätte fint när vi lägger i slingor på fredag eller lördag.

Sen fick jag springa till trafikskolan och hann precis, som tur va. Måste ha lite tur med sig ibland, försöker bestämma lite planer inför helgen nu. Men går lite trögt..

Kommentarer
Postat av: Eivindzahra

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2012-08-07 @ 09:27:44
URL: http://eivindzahra.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0