onsdag - actimel

ja som jag sa igår och säkert någon gång innan dricker jag actimel till frukost, mamma har köpt lite olika men det har varit 75 kalorier i den förr när jag kollade. Men nu när jag kollade så var det bara 29, men den hade 0,1 % fett i sig. Så det var ju hur bra som helst kände jag, då tänker jag steka ett ägg också. Sen håller jag på att bestämma hur jag ska göra på onsdagar med mitt schema.. Man ska vara på praktiken i 5-6 timmar, och har alltid varit ifrån 11.00-17.00 men eftersom vi har på onsdagar nu som är pappa dagar måste jag senast sluta 16.15 för då kommer pappa och hämtar mig 16.30. Så måste börja jobba 10.00 eller 10.30, men det löser sig.



Ny duschad och fräsch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0